Úloha komerčních bank při podpoře exportu malých a středních podniků v ČR – Jiří Pavlíček
Jiří Pavlíček
Bakalářská práce
Úloha komerčních bank při podpoře exportu malých a středních podniků v ČR
Role of commercial banks in support of small and medium sized enterprises' export in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl zmapovat služby spojené s podporou exportu malým a středním podnikům, které poskytují komerční banky. Práce se nesoustředí pouze na popis služeb, ale analyzuje i vztah mezi státními (popř. mezinárodními) institucemi a komerčními bankami. Začíná popisem bankovnictví v ČR, vymezením malých a středních podniků a ukazuje důvody pro jejich podporu. Druhá část se věnuje hlavním …víceAbstract:
Bachelor thesis aims at analysing services connected with support of small and medium sized enterprises' export, which are provided by commercial banks. The thesis do not focus just on description of services, but also analyses relation between state (or international) institutions and commercial banks. It beggins with description of banking in the Czech republic and definition of small and medium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2011
- Vedoucí: Eva Černohlávková
- Oponent: Michal Nejedlý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria