Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín – Veronika ANČINCOVÁ
Veronika ANČINCOVÁ
Bachelor's thesis
Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín
Feedback of Bachelor´s Degree Programme Graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor´s degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANČINCOVÁ, Veronika. \textit{Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/gggjr2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANČINCOVÁ, Veronika. Zpětná vazba absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková