Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku – Jaroslav Pospíšil
Jaroslav Pospíšil
Master's thesis
Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku
Corporate identity of the chosen enterprise from employee perspective
Anotácia:
Práce má klasické dělení do čtyř hlavních kapitol. První, úvodní část vysvětluje motivace pro výběr tématu.Druhá, teoreticko-metodologická část, je zaměřena na zpracování dostupných zdrojů zabývajících se daným tématem. Jedná se jak o čistě teoretické zdroje, tak o již provedené výzkumy v minulosti.Třetí, praktická část práce je složena z kvantitativního i kvalitativního šetření mezi zaměstnanci daného …viacAbstract:
Thesis is classically divided into four main chapters. First, introductory chapter explains motivations for choice of this subject.Second, theoretically-methodological chapter, is focused on elaboration of available sources from chosen field. It is about either purely theoretical or also already conducted past researches.Third, practical chapter is consisted of quantitative as well as qulitative investigation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
- Vedúci: Alois Surynek
- Oponent: Eva Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukce sociální identity členů Sokola
Michal Doležel -
Organizační identita a její vliv na resilienci organizace
Soňa Vídenská -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová