Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb – Ing. Alena Ludvíková, DiS.
Ing. Alena Ludvíková, DiS.
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb
Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Česká spořitelna, a.s. - Sector of Financial Services
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace“ v České spořitelně, a.s. působící v sektoru finančních služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje a popisu marketingové komunikace především v souvislosti s marketingovou kampaní. V praktické části jsou detailněji rozebrány …víceAbstract:
This thesis is focused on “Sales promotion as a tool of integrated marketing communication” in Česká spořitelna a.s., acting in financial services sector. My study is divided in two parts: theoretical and practical. The theory is aimed at sales promotion and marketing communication description mainly in context with marketing campaign. In practical part, three chosen campaigns of investment products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwof6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUDVÍKOVÁ, Alena. \textit{Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghfimg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková