Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz – Martin Ludvík
Martin Ludvík
Bachelor's thesis
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Redesign of communication and content strategy of the online magazine Freeride.cz
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá redesignem stávající komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz. Cílem práce je reflektovat změnu ve fungování internetových magazínů a navrhnout moderní komunikaci přizpůsobenou cílové skupině značky. Nejprve jsou popsány obecné oblasti fungování internetového magazínu ve sportovním odvětví. Na těchto základech je popsána analýza marketingového prostředí …moreAbstract:
The bachelor's thesis is about redesigning the current communication and content strategy of the online magazine Freeride.cz. The work aims to reflect the changes in the field of online magazines and to design a modern communication strategy that is adapted to the target group of the brand. Firstly, there are described the general areas of the functionality of an online magazine in the sports sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83270
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2021
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Jan Lohynský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková