Komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu – Jiří Wallerer
Jiří Wallerer
Diplomová práce
Komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu
Communication strategy of the Long Distance Triathlon Czech Championship
Anotace:
Hlavním cílem této práce je navržení komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu a celého události Moraviaman pro zvýšení povědomí o tomto závodu mezi definovanými segmenty. První část popisuje pojmy a problematiku tématu. Druhá část představuje triatlon, jeho vznik, historii a vývoj. Praktická část zahrnuje analýzu a zhodnocení stávající komunikační strategie, SWOT analýzu …víceAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to devise new communication strategy of the Long Distance Triathlon Czech Championship and of the whole event Moraviaman to raise awareness of this race among defined segments. The first, theoretical part covers the basic concepts associated with the topic of the work The second part introduces triathlon, its origin, history and evolution. The practical part includes …víceKlíčová slova
Marketing Komunikační strategie Sport Triatlon Ironman Segmentace Targeting Positioning SWOT
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Dušan Tomčo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková