Miroslav Kuchařík

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.

Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.“ analyzuje současnou marketingovou strategii firmy a navrhuje opatření ke zvýšení její efektivnosti. Teoretická část se zabývá potřebnými marketingovými pojmy pro tuto bakalářskou práci a jejich výkladem v teoretické rovině. Praktická část popisuje firmu AGROKOP CZ, a.s. a provádí analýzu využívaných marketingových nástrojů. Dále představuje …více
Abstract:
The bachelor thesis “Marketing strategy of AGROKOP CZ PLC Company” analyses the current marketing strategy of the company and proposes measures to increase its efficiency. The theoretical part describes the relevant marketing terms and explains their meaning in theory. The practical part presents the AGROKOP CZ Company and carries out the analysis of the used marketing tools. Next, it presents the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/gjja4l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gjja4l gjja4l/4
27. 4. 2021
Složky
Soubory
Kuchařík, M.
29. 4. 2021
Veselá, J.
17. 5. 2021
Malačka, L.
23. 5. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.