Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s. – Miroslav Kuchařík
Miroslav Kuchařík
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce „Marketingová strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.“ analyzuje současnou marketingovou strategii firmy a navrhuje opatření ke zvýšení její efektivnosti. Teoretická část se zabývá potřebnými marketingovými pojmy pro tuto bakalářskou práci a jejich výkladem v teoretické rovině. Praktická část popisuje firmu AGROKOP CZ, a.s. a provádí analýzu využívaných marketingových nástrojů. Dále představuje …víceAbstract:
The bachelor thesis “Marketing strategy of AGROKOP CZ PLC Company” analyses the current marketing strategy of the company and proposes measures to increase its efficiency. The theoretical part describes the relevant marketing terms and explains their meaning in theory. The practical part presents the AGROKOP CZ Company and carries out the analysis of the used marketing tools. Next, it presents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gjja4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva