Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele – Miriam Kožušníková
Miriam Kožušníková
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
The Effect of Social Media on Consumer´s Purchasing Behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele v určité věkové kategorii pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska chování spotřebitele, která obsahují vysvětlení, kdo to spotřebitel je, typologie spotřebitele …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focusing on the influence that social networks have on consumer‘s purchasing behavior. The main objective was to analyze how social networks effect consumer’s spending behavior in targeted age group using a quantitative questionnaire. Thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical section we introduce the main theoretical frameworks and explain who is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143499
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Michaela Baudišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout