Adéla Kubínová

Bachelor's thesis

Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování

A New Brand enters the Market: Competitive Analysis and Strategic Planning
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vstupu nové značky na trh, konkurenční analýze a strategickému plánování. Konkrétně se jedná o polskou značku detailingových produktů KiurLab. Práce obsahuje dvě části. První, teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a popis metodiky práce. V praktické části budou tyto oblasti uvedeny do praxe. Cílem této práce bylo na základě kvalitativního …more
Abstract:
This thesis is about entry of a new brand to the market, competitive analysis and strategic planning. Specifically i tis about a polish detailing brand KiurLab. The thesis contains two main parts. The first one, the theoretical focuses on demarcation of the essential marketing concepts. They will be put into practice in practical part. The aim of this thesis was to find, what is the buying behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kubínová, Adéla. Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe