Analýza marketingové komunikace SC Kolín – Jan KUBIŠTA
Jan KUBIŠTA
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace SC Kolín
Analysis of marketing communication of SC Kolín
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou komunikaci hokejového sportovního klubu SC Kolín a její vliv na diváky, fanoušky nebo samotné hráče. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu marketingový mix, převážně na marketingovou komunikaci ve sportu a sponzoring. Výsledková část je tvořena analýzou komunikace klubu pomocí rozhovoru s vedením klubu a pomocí dotazníkového šetření mezi fanoušky klubu …víceAbstract:
This thesis analyzes the marketing communication of hockey sports club SC Kolín and its impact on the audience, the fans or the players themselves. The theoretical part focuses on the notion of the marketing mix, mainly on promotion and sponsorship in sport. Results (the practical part) of the analysis of the communication is made through an interview with the club leadership team and through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014
Zveřejnit od: 1. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBIŠTA, Jan. Analýza marketingové komunikace SC Kolín. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva