Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy – Jakub Černý
Jakub Černý
Diplomová práce
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
The usefulness of Pay-Per-Click internet advertising campaign in marketing strategy of company
Anotace:
Práce analyzuje postavení reklamy na internetu v rámci marketingových aktivit firmy. Vymezuje základní pojmy a nástroje internetového marketingu a popisuje internetovou reklamu ve srovnání s tradičními reklamními médii. Detailně se práce zaměřuje na popis a vysvětlení efektu Pay-Per-Click reklamních kampaní. Možnosti jejich využití a zjištěné odlišnosti jsou interpretovány uvedením příkladu marketingových …víceAbstract:
This paper is focused on analysis of internet advertising and its role in marketing communication. The paper determines general methods and instruments of internet marketing and describes internet advertisement in comparison with traditional advertising media. In more detail the paper is focused on description and explanation of effect of Pay-Per-Click advertisement campaigns. The options of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf