Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Ing. Arana Maršáková
Ing. Arana Maršáková
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá uvedením zdravotnického prostředku na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá legislativou spojenou se zdravotnickými prostředky, objasňuje problematiku uvádění nového přípravku na trh. Teoretická část analyzuje pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci a objasňuje podstatu marketingového plánování. Aplikační část bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an implementation of a medical device to the Czech market. The theoretical part is focused generally on the legislation of the implementation of new product to the market. The theoretical part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, also explains the marketing planning fundamentals. The application part of the bachelor thesis explains actitivites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6x2f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových činností společnosti SPUR, a.s. na trhu se zdravotnickými ochrannými prostředky
Petra Kohoutová -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Řízení marketingu firmy v oblasti zásobování nemocnic zdravotnickými prostředky
Pavel Chloupek -
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Noémi Orosz -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ