Ing. Arana Maršáková

Bachelor's thesis

Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky

Communication as a key activity and tool for the development of customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá uvedením zdravotnického prostředku na trh v České republice. Teoretická část se rámcově zabývá legislativou spojenou se zdravotnickými prostředky, objasňuje problematiku uvádění nového přípravku na trh. Teoretická část analyzuje pojmy vztahující se k marketingovému mixu, marketingové komunikaci a objasňuje podstatu marketingového plánování. Aplikační část bakalářské práce …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with an implementation of a medical device to the Czech market. The theoretical part is focused generally on the legislation of the implementation of new product to the market. The theoretical part analyzes terms related to a marketing mix and marketing communication, also explains the marketing planning fundamentals. The application part of the bachelor thesis explains actitivites …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní