Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG – Nikola RŮŽIČKOVÁ
Nikola RŮŽIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG
Marketing strategy of the company Getreide-Gutscher GmbH & Co KG
Abstract:
Cílem bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG" je vypracování návrhu marketingové strategie pro daný podnikatelský subjekt. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie a její specifika. V části praktické je představený podnik, analyzováno jeho prostředí a provedeno dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele …moreAbstract:
The purpose of the bachelor thesis entitled "Marketing Strategy of Getreide-Gutscher GmbH & Co KG" is the development of a marketing strategy proposal for the specified business entity. The theoretical part of the thesis focuses on theory from the field of marketing strategy and its specifics. In the practical section, the featured company is introduced, its environment is analyzed, and a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RŮŽIČKOVÁ, Nikola. Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights