Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG – Nikola RŮŽIČKOVÁ
Nikola RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG
Marketing strategy of the company Getreide-Gutscher GmbH & Co KG
Anotace:
Cílem bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG" je vypracování návrhu marketingové strategie pro daný podnikatelský subjekt. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie a její specifika. V části praktické je představený podnik, analyzováno jeho prostředí a provedeno dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitele …víceAbstract:
The purpose of the bachelor thesis entitled "Marketing Strategy of Getreide-Gutscher GmbH & Co KG" is the development of a marketing strategy proposal for the specified business entity. The theoretical part of the thesis focuses on theory from the field of marketing strategy and its specifics. In the practical section, the featured company is introduced, its environment is analyzed, and a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Nikola. Marketingová strategie podniku Getreide-Gutscher GmbH & Co KG. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková
Název
Vložil
Vloženo
Práva