Jiří Stara

Bakalářská práce

Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.

Retail marketing of consumer electronics
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci …více
Abstract:
The theoretical part deals with the marketing mix and brand. More space is devoted to current trends in the world of consumer electronics and to the Czech market. Characteristics include technological development, the current state of retailing and major electronics manufacturers and retailers in the country. The research focuses on purchasing decisions in the category of consumer electronics. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22674