Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky. – Jiří Stara
Jiří Stara
Bakalářská práce
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
Retail marketing of consumer electronics
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci …víceAbstract:
The theoretical part deals with the marketing mix and brand. More space is devoted to current trends in the world of consumer electronics and to the Czech market. Characteristics include technological development, the current state of retailing and major electronics manufacturers and retailers in the country. The research focuses on purchasing decisions in the category of consumer electronics. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22674
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22674
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Seowon Yu -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets