Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku – Štěpánka Tůmová
Štěpánka Tůmová
Diplomová práce
Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku
segmentation of the protein products market and a subsequent proposal of targeting campaigns on the Facebook advertising platform
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu proteinových produktů a následným návrhemzacílení kampaní na reklamní platformě Facebook. K segmentaci byla nejprve využita sekundárnídata MML-TGI společnosti Median, ze které vznikly čtyři segmenty, a poté proběhlo ověření adoplnění informací pomocí dat primárních, konkrétně pomocí dotazníkového šetření (N=344),kdy počet vzniklých segmentů byl osm. Tato data …víceAbstract:
This thesis deals with the segmentation of the protein products market and a subsequentproposal of targeting campaigns on the Facebook advertising platform. The segmentation initiallyused Median MML-TGI secondary data that resulted in four segments generated. Then theinformation was verified and supplemented using primary data, namely a questionnaire survey (N= 344), where the resulting number of segments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78872
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Hana Šanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78872
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová