Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o. – Bc. Adam Psota, DiS.
Bc. Adam Psota, DiS.
Diplomová práce
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Application of trendy marketing communication tools in company CRM of medisap s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá uplatněním trendových nástrojů marketingové komunikace ve firmě medisap s.r.o. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit stávající komunikaci firmy medisap s.r.o. v rámci budování vztahů se zákazníky. Navrhnout a implementovat nový CRM systém, který bude reflektovat potřeby společnosti i zákazníků, uvést doporučení vedoucí ke zvýšení prodejů. Teoretická východiska …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the application of trendy tools of marketing communication in the company medisap s.r.o. The aim of the work is to evaluate the current communication of medisap s.r.o. based on the analyzes carried out. as part of building relationships with customers. Design and implement a new CRM system that will reflect the needs of the company and customers, make recommendations leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gin2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ