Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o. – Bc. Adam Psota, DiS.
Bc. Adam Psota, DiS.
Master's thesis
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Application of trendy marketing communication tools in company CRM of medisap s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uplatněním trendových nástrojů marketingové komunikace ve firmě medisap s.r.o. Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit stávající komunikaci firmy medisap s.r.o. v rámci budování vztahů se zákazníky. Navrhnout a implementovat nový CRM systém, který bude reflektovat potřeby společnosti i zákazníků, uvést doporučení vedoucí ke zvýšení prodejů. Teoretická východiska …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the application of trendy tools of marketing communication in the company medisap s.r.o. The aim of the work is to evaluate the current communication of medisap s.r.o. based on the analyzes carried out. as part of building relationships with customers. Design and implement a new CRM system that will reflect the needs of the company and customers, make recommendations leading …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gin2t/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ