Budování značky zaměstnavatele: marketingový nástroj v HR – Natálie Hrčková
Natálie Hrčková
Bakalářská práce
Budování značky zaměstnavatele: marketingový nástroj v HR
Employer branding: marketing tool in HR
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Budování značky zaměstnavatele: marketingový nástroj v HR. Cílem práce je přiblížit provázanost marketingu s lidskými zdroji. To úzce souvisí se značkou zaměstnavatele. Z bakalářské práce postupně vyplývá, jak je budování značky zaměstnavatele velice důležité. Společnosti to mohou brát jako příležitost a zároveň konkurenční výhodu. Pro lepší představu je v praktické části …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Employer branding: marketing tool in HR. The aim of the thesis is to approach the connection between marketing and human resources. This is closely relates with Employer brand. The bachelor thesis gradually shows how is Employer building very important. Companies can také this as an opportunity and at the same time as a competitive advantage. For a better imagination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Eva Švejdarová, Ph.D. M.A.
- Oponent: Tibor Brečka, LL.M. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva