Bc. Ester Poláková

Bakalářská práce

Nové směry v marketingové komunikaci bank v ČR

New Trends in Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika jednotlivých směrů v marketingové komunikaci. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojem marketing, marketingová komunikace a také nové směry v marketingové komunikaci, např. guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing a digitální marketing. Praktická část se zabývá mnou vybranou bankou ČSOB …více
Abstract:
The subject of this thesis is the characterization of trends in marketing communications. The thesis is divided into the theoretical and the practical parts. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing communications and new directions in marketing communications, such as guerilla marketing, viral marketing, buzz marketing and digital marketing. The practical part deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání