Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje – Matěj Mach
Matěj Mach
Bakalářská práce
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
The Effectiveness of Marketing Communication of the University Ice Hockey League
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu sportu a komunikačních kanálů. Praktická část naopak za pomoci kvalitativního výzkumu využívá tyto pojmy v praxi.Abstract:
This bachelor thesis is about effectivity of marketing communications of university hockey league in Czech republic. The first part of the thesis summarizes the theoretical knowledge in the field of marketing communication, sports marketing and communication channels. On the contrary, the practical part, with the help of qualitative research, requires these concepts in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mach, Matěj. Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel