Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company – Evgeniia Metlushka
Evgeniia Metlushka
Bakalářská práce
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Abstract:
Customer Relationship Management (CRM) is more of a support tool for a company that helps to improve customer relations, communication and understanding of their needs. CRM focuses on the acquisition, satisfaction, and retention of customers. Depending on the primary requests and needs of the company, different CRM applications can be developed enhancing changes in the organization and its mechanisms …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
METLUSHKA, Evgeniia. \textit{Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/grofg1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang
Název
Vložil
Vloženo
Práva