Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh – Ing. Jitka Součková
Ing. Jitka Součková
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh
Launching a new model range of fireplace inserts on the European market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je vytvořit marketingovou strategii pro uvedení nové krbové vložky na evropské trhy. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje návrh marketingové strategie konkrétního podniku.Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is to create a marketing strategy for the implementation of a new fireplace insert model on European markets. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. Practical part contains proposal of marketing strategy in a specific company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/d8648/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Tamara Korešová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková