Denisa Ficencová

Master's thesis

Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra

Abstract:
Diplomová práce se zabývá řízením pracovního výkonu v call centru vybrané společnosti s pomocí monitorovaných hovorů. Teoretická část práce se zaměřuje na východiska řízení pracovního výkonu, popisuje specifika práce v call centru a věnuje se právnímu pohledu na monitoring hovorů. V praktické části je představena vybraná společnost a popsána náplň práce operátora. Práce se věnuje i systémům, které …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the control of work performance for a call centre using monitoring calls. Theoretical part explains the way of controlling work performance, describes the work at a call centre and covers the legal side of monitored calls. In the practical part of the work a specific company is described along with the work description of call operator in the given company. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 2. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku