Bc. Diana Boháčová

Diplomová práce

Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh

Marketing Tools used in Pharmacy on the Placing a New Product to the Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zjišťováním optimálního mixu marketingové komunikace při uvádění nového léčivého přípravku na lékařský předpis na trh a při jeho následném pravidelném předepisování lékaři. K ověření účinnosti osobního prodeje i dalších nástrojů marketingové komunikace v praxi je proveden marketingový výzkum s použitím dotazníku. Dotazování si klade za cíl zjistit od lékařů empirické …více
Abstract:
This thesis aims to determine the optimum mix of marketing communication during the launch of a new prescription drug into the market and its subsequent regular prescribing by doctors. To examine the efficiency of personal selling and other marketing communication tools, the author carried out a marketing research using a questionnaire. The main goal of this study is to collect empirical data from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní