Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh – Bc. Diana Boháčová
Bc. Diana Boháčová
Master's thesis
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
Marketing Tools used in Pharmacy on the Placing a New Product to the Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá zjišťováním optimálního mixu marketingové komunikace při uvádění nového léčivého přípravku na lékařský předpis na trh a při jeho následném pravidelném předepisování lékaři. K ověření účinnosti osobního prodeje i dalších nástrojů marketingové komunikace v praxi je proveden marketingový výzkum s použitím dotazníku. Dotazování si klade za cíl zjistit od lékařů empirické …viacAbstract:
This thesis aims to determine the optimum mix of marketing communication during the launch of a new prescription drug into the market and its subsequent regular prescribing by doctors. To examine the efficiency of personal selling and other marketing communication tools, the author carried out a marketing research using a questionnaire. The main goal of this study is to collect empirical data from …viacKľúčové slová
Farmaceutické odvětví farmaceutická firma léčivý přípravek lékař marketing marketingová komunikace marketingový mix marketingové nástroje marketingový výzkum nový produkt osobní prodej produkt zavádění na trh zákazník značka Pharmaceutical industry pharmaceutical company medicine doctor marketing communication marketing mix marketing tools marketing research new product personal selling product launch to the market customer brand
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jfzsg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová