Bc. Marcela SLEZÁKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

Marketing Communications of LG Electronics CZ, s.r.o.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti …více
Abstract:
The aim of my master thesis is to suggest a project of marketing communications that will help to increase sales and brand awareness by consumers. The theoretical part is focused on integrated marketing communications, major modes of external marketing communications, media planning, brand and brand value. The ana-lytical part describes marketing environment of the company, threats and opportunities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1900

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Martina Kroulíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLEZÁKOVÁ, Marcela. Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.