Bc. Marcela SLEZÁKOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

Marketing Communications of LG Electronics CZ, s.r.o.
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti …more
Abstract:
The aim of my master thesis is to suggest a project of marketing communications that will help to increase sales and brand awareness by consumers. The theoretical part is focused on integrated marketing communications, major modes of external marketing communications, media planning, brand and brand value. The ana-lytical part describes marketing environment of the company, threats and opportunities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 1900

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2005
  • Supervisor: Ing. Martina Kroulíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLEZÁKOVÁ, Marcela. Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.