Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie – Evelína Jungwirthová
Evelína Jungwirthová
Bakalářská práce
Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je určit, jestli společnost H&M má úspěšnou strategii zaměřenou na udržitelnost a rozvoj zeleného marketingu. Společnost H&M je zaměřená hlavně na módu a doplňky do domácnosti. Teoretická část se zabývá zeleným marketingem a přístupy udržitelnosti v módním průmyslu. Praktická část práce zkoumá strategické cíle společnosti. Zabývá se SWOT analýzou společnosti, analýzou marketingového …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine if the H&M company has a successful strategy focused on sustainability and the development of green marketing. H&M is mainly focused on fashion and home accessories.The theoretical part deals with green marketing and sustainability approaches in the fashion industry. The practical part of the work examines the strategic goals of the company. It deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/guhzjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUNGWIRTHOVÁ, Evelína. \textit{Šetrnost k životnímu prostředí jako marketingová strategie}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/guhzjq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická