Barbora Nováková

Bachelor's thesis

Využití online marketingu ve vybraném podniku

Use of online marketing in the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá především nástroji online marketingu a marketingové komunikace. Cílem práce je analýza efektivnosti těchto nástrojů ve vybrané společnosti včetně zpracování návrhů na zlepšení. Teoretická část se zabývá teorií pojmů marketing, marketingový mix a komunikační mix. Daná teorie je zasazena do kontextu internetového marketingu. Praktická část zkoumá jednotlivé nástroje online …more
Abstract:
This bachelor thesis is mainly concerned with online marketing tools and marketing communication. The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of these tools in a selected company, including the elaboration of suggestions for improvement. The theoretical part deals with the theory of the concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The given theory is set in the context of Internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.