Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera – Zdenka Dvořáková
Zdenka Dvořáková
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je využití nástrojů marketingového mixu ve vybrané soukromé společnosti Vinařství Hevera. Bakalářská práce se dělí na dvě části, kdy v teoretické části jsou vysvětleny pojmy z odborné literatury, strategické řízení firmy, SWOT analýza, vývoj marketingu, komunikační a marketingový mix a částečně vysvětlena typologie vín. V praktické části je popsán chod vinařství a aplikace …víceAbstract:
The topic of my Bachelor´s thesis is Marketing Mix tools utilisation in an opted company, Hevera Winery. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, there is an explanation of expert literature terms like strategic management, SWOT analysis, marketing development, communication and Marketing Mix. An incomplete clarification of typology of wines is included as well. In the empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/guwp1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva