Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o. – David Petroš
David Petroš
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětle-ny základní pojmy spojené s marketingem a marketingovým mixem se zaměřením na jeho jednotlivé nástroje. V praktické části je stručně charakterizována firma …moreAbstract:
The aim of this Bachelors thesis is to evaluate the current marketing mix for the company BOLL GEAR s.r.o., and propose changes which could lead to its improvement. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section will explain the basic terminology of marketing and mar-keting mix, focusing on individual instruments. The practical section will briefly characterise …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/gv7c15/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETROŠ, David. \textit{Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/gv7c15/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková