Bc. Radka Podušková

Bachelor's thesis

Racionální versus emoční aspekty v marketingové komunikaci

Rational versus Emotional Aspects in Marketing Communications
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je především poznání, jak veřejnost vnímá marketingovou komunikaci, respektive jak veřejnost reaguje na reklamní sdělení a jakým způsobem se těchto reakcí vhodně využívá k vytvoření efektivních marketingových kampaní. Tato práce na praktické ukázce komunikační kampaně odpovídá na otázky, zda jsou emoce důležitou součástí v rozhodovacím procesu koupě, v jakých případech se …more
Abstract:
The objective of this baccalaureate work is in particular to find out how the public perceives marketing communication or how the public respond to advertising communication and how this responds are used to create the efficient marketing campaigns. This work in the practical illustration of the marketing campaign answers the questions, if emotions affect an important part of the decision-making process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní