Bc. Radka Podušková

Bakalářská práce

Racionální versus emoční aspekty v marketingové komunikaci

Rational versus Emotional Aspects in Marketing Communications
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je především poznání, jak veřejnost vnímá marketingovou komunikaci, respektive jak veřejnost reaguje na reklamní sdělení a jakým způsobem se těchto reakcí vhodně využívá k vytvoření efektivních marketingových kampaní. Tato práce na praktické ukázce komunikační kampaně odpovídá na otázky, zda jsou emoce důležitou součástí v rozhodovacím procesu koupě, v jakých případech se …více
Abstract:
The objective of this baccalaureate work is in particular to find out how the public perceives marketing communication or how the public respond to advertising communication and how this responds are used to create the efficient marketing campaigns. This work in the practical illustration of the marketing campaign answers the questions, if emotions affect an important part of the decision-making process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní