Racionální versus emoční aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Radka Podušková
Bc. Radka Podušková
Bakalářská práce
Racionální versus emoční aspekty v marketingové komunikaci
Rational versus Emotional Aspects in Marketing Communications
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je především poznání, jak veřejnost vnímá marketingovou komunikaci, respektive jak veřejnost reaguje na reklamní sdělení a jakým způsobem se těchto reakcí vhodně využívá k vytvoření efektivních marketingových kampaní. Tato práce na praktické ukázce komunikační kampaně odpovídá na otázky, zda jsou emoce důležitou součástí v rozhodovacím procesu koupě, v jakých případech se …víceAbstract:
The objective of this baccalaureate work is in particular to find out how the public perceives marketing communication or how the public respond to advertising communication and how this responds are used to create the efficient marketing campaigns. This work in the practical illustration of the marketing campaign answers the questions, if emotions affect an important part of the decision-making process …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace propagace reklama marketingový mix osobní prodej podpora prodeje práce s veřejností přímý marketing sponzoring sociální marketing emoce racio morálka chování spotřebitele marketing communications advertising promotion marketing mix personal selling sales promotion public relations direct marketing sponsorship social marketing emotions rationalizing morality consumer behavior
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lvb8r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk