Mgr. Martin Jelínek

Bachelor's thesis

Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy

The Marketing Strategy for the Modernization of the Fitness Center for Women
Abstract:
Bakalářská práce se snaží podat marketingový a manažerský pohled k navržení strategie, sloužící k modernizaci posilovny. Našim hlavním cílem bylo předložit návrh, jak zlepšit marketingovou strategii pro modernizaci vybraného fitness centra se zaměřením na ženy. Bylo popsáno stávající prostředí posilovny v oblasti managementu a marketingu, konkurenční prostředí podobných zařízení ve vybraném regionu …more
Abstract:
This thesis is striving to give marketing and management views on how to devise strategy which should serve for a modernization of a gym. Our main objective was to submit proposal on how to improve marketing strategy for modernization of this fitness center for women. In the thesis was described existing design in the area of management and marketing, external environment of our competitors in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2013
  • Supervisor: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií