Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy – Mgr. Martin Jelínek
Mgr. Martin Jelínek
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy
The Marketing Strategy for the Modernization of the Fitness Center for Women
Abstract:
Bakalářská práce se snaží podat marketingový a manažerský pohled k navržení strategie, sloužící k modernizaci posilovny. Našim hlavním cílem bylo předložit návrh, jak zlepšit marketingovou strategii pro modernizaci vybraného fitness centra se zaměřením na ženy. Bylo popsáno stávající prostředí posilovny v oblasti managementu a marketingu, konkurenční prostředí podobných zařízení ve vybraném regionu …moreAbstract:
This thesis is striving to give marketing and management views on how to devise strategy which should serve for a modernization of a gym. Our main objective was to submit proposal on how to improve marketing strategy for modernization of this fitness center for women. In the thesis was described existing design in the area of management and marketing, external environment of our competitors in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ogbfj/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2013
- Supervisor: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Agile change management as a potential answer to handle the requirements for change management in a dynamic business environment
Elena Julia Grocholski -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Environmentální management jako nástroj řízení ochrany životního prostředí v podniku Teplárna Strakonice a.s.
Jiří JIRKA -
Analýza konkurence
Kateřina Angerová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová