Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele – Lenka Zajícová
Lenka Zajícová
Master's thesis
Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele
Regional Brands in the Pilsen Region from the Consumer´s Point of View
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice nákupního chování spotřebitelů. Pozornost je primárně věnována chování spotřebitelů na trhu s potravinami. Zkoumány jsou rozdíly v nákupním chování a postoj spotřebitelů především v souvislosti s regionálním značením. Cílem práce je zhodnocení spotřebitelského chování ve vztahu k regionálnímu značkám v Plzeňském kraji.První část práce obsahuje literární rešerši …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of consumer purchasing behaviour. Attention is primarily paid to consumer behaviour in the food market. The differences in buying behaviour and consumer attitudes are mainly examined in the context of regional branding. The goal of this thesis is to evaluate consumer behaviour concerning regional brands in the Pilsen region. The first part of the thesis contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Reader: Veronika Večerková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJÍCOVÁ, Lenka. \textit{Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/gx3s8j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights