Bc. Renata STRANEVOVÁ

Diplomová práce

Rámcové vzdělávací programy a edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením

Framework educational programmes and education of pupils with multi-handicap
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit ověření využití vybraných pomůcek uplatňovaných u žáků s těžkým kombinovaným postižením v základní škole speciální. Svépomoci vyrobené pomůcky jsou zaměřené na rozvoj smyslového vnímání. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se charakteristiky žáků s kombinovaným postižením a možnosti jejich vzdělávání, které korespondují s Rámcovými vzdělávacími programy …více
Abstract:
The aim of this work was to find out whether special aids for children with combined handicap would be of any use in special grammar schools. Self-made aids are focused on sensory perception development. In the theoretic part I define basic terms concerning cha-racteristics of children with combined handicap and their opportunities in education that correspond with Framework Education Programmes. Didactic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor: 18369

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRANEVOVÁ, Renata. Rámcové vzdělávací programy a edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika