Bc. Šárka Holubová

Master's thesis

Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku

Marketing Communications and Its Significance for Business Prosperity
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v nadnárodní firmě NTC (virtuální název), která se zabývá pronájmem věcí movitých, zejména osobních a užitkových vozů a jejich příslušenství. Hodnocení bude uskutečněno prostřednictvím analýzy firemních dokumentů a sekundární analýzou dat v souvislosti s poklesem pronájmů v roce 2009 v době prvního období finanční krize v Evropě. …more
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyse marketing communications in a multinational corporation NTC (a virtual name) operating in rentals of movable assets, namely commercial and passenger vehicles. The assessment consists of an analysis of corporate documentation and a secondary data analysis reflecting the decline of rentals in 2009 during the first phase of the economic crisis in Europe …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní