Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku – Bc. Šárka Holubová
Bc. Šárka Holubová
Master's thesis
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Marketing Communications and Its Significance for Business Prosperity
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v nadnárodní firmě NTC (virtuální název), která se zabývá pronájmem věcí movitých, zejména osobních a užitkových vozů a jejich příslušenství. Hodnocení bude uskutečněno prostřednictvím analýzy firemních dokumentů a sekundární analýzou dat v souvislosti s poklesem pronájmů v roce 2009 v době prvního období finanční krize v Evropě. …moreAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to analyse marketing communications in a multinational corporation NTC (a virtual name) operating in rentals of movable assets, namely commercial and passenger vehicles. The assessment consists of an analysis of corporate documentation and a secondary data analysis reflecting the decline of rentals in 2009 during the first phase of the economic crisis in Europe …moreKeywords
Marketingová komunikace marketingový mix integrovaná marketingová komunikace účinná komunikace značka internet nadnárodní firma konkurence zákazník Marketing communication marketing mix Integrated Marketing Communication effective communication brand the Internet multinational corporation the competition customer
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ezusn/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček