Nailia Valieva

Diplomová práce

Marketingové prostředí v Číně

Marketing environment in China
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní analýzu marketingového prostředí Číny, která by umožnila podnikům lépe pochopit zásadní charakteristiky čínského trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola slouží jako seznámení s teoretickým základem, druhá kapitola se věnuje moderní historií a základním charakteristikám čínské kultury. PEST analýza marketingového prostředí Číny tvoří klíčovou …více
Abstract:
This thesis aims to provide a comprehensive analysis of the Chinese marketing environment, which would enable companies to understand the fundamental characteristics of Chinese market. The thesis is divided into five chapters. The first chapter serves as an introduction to theoretical basis, the second chapter is devoted to modern history and the basic characteristics of Chinese culture. PEST Analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Josef Bič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25261