Strategic analysis of particular company – Lukáš Bedřich
Lukáš Bedřich
Bakalářská práce
Strategic analysis of particular company
Strategická analýza podniku
Anotace:
Cieľom práce je spracovať strategickú analýzu pre výrobnú spoločnosť Krajčí plus s.r.o. Teoretická časť opisuje metódy použité na analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia firmy. V praktickej časti, definované metódy budú aplikované na firmu Krajčí plus a na ich základe zhotovená SWOT matica. Zistenia zo SWOT matice budú slúžiť ako podklad na návrh riešení vedúce k vyššej ziskovosti a konkurencia …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to prepare strategic analysis for Krajčí plus s.r.o. Theoretical part describes methods for analysing internal and external environment of the company. The practical part applies defined methods for company Krajčí plus and forms SWOT matrix. Findings from the analysis result in suggesting recommendations for higher profitability and bigger competitiveness of the company …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Jitka Sládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova