Analýza marketingových strategií studentských festivalů – Veronika Zapatová
Veronika Zapatová
Bachelor's thesis
Analýza marketingových strategií studentských festivalů
The Analysis of Marketing Strategies of Student Festivals
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou marketingových komunikací kulturních festivalů LUHOvaný Vincent a Letiště festivalu, nalézt jejich silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby z hlediska marketingového mixu. Za účelem dosažení hlavního cíle je použita metoda SWOT analýzy, která postihuje aspekty marketingového a komunikačního mixu obou festivalů. \item{\item{Teoretická část je zaměřena na teoretický …moreAbstract:
This work deals with the analysis of marketing communications of the LUHOvaný Vincent Festival and Letiště Festival. The aim is to find their strengths and weaknesses and opportunities and threats from the point of view of the marketing mix. In order to achieve the main objective, the SWOT analysis method is applied, which affects aspects of the marketing and communication mix of both festivals. \item …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zapatová, Veronika. Analýza marketingových strategií studentských festivalů. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights