Bc. Šárka Čermáková

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky

The marketing situation analysis of the selected retail chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky. Maloobchodní jednotkou byla zvolena společnost INTERSPORT ČR s r.o. – specializovaná prodejna INTERSPORT České Budějovice. Cílem bakalářské práce je charakterizovat vlivy vnějšího a vnitřního prostředí na zvolenou maloobchodní jednotku, analyzovat pomocí vhodných metod jejich vliv a vyhodnotit současnou strategii …více
Abstract:
The theme of my bachelor´s thesis is The marketing situation analysis of a selected retail unit. The chosen unit was the specialized business unit of INTERSPORT ČR s r.o., settled in České Budějovice. The goal of this bachelor´s thesis is to characterize the influencing factors of the external and internal environment, which have an impact on the chosen retail unit, to analyse this impact and to evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích