Bc. Andrea Kepková

Master's thesis

Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků

Loyalty programs of beauty companies and their influence on the change customer buying behavior
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje vlastnosti a prostředky, kterými se věrnostní programy snaží docílit loajality zákazníků a hodnotí jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů. Teoretické závěry, které formuluji na základě odborné literatury, pak obohatím o analýzu dvou věrnostních programů v aplikační části. Kvalitativním průzkumem zjistím, jak jsou konkrétní benefity věrnostních programů vnímány zákazníky …more
Abstract:
This Thesis analyzes the aspects and tools which loyalty programs use to gain customer loyalty and evaluates their influence on the customer behavior. In the practical part of the Thesis, theoretical findings are completed by analysis of two loyalty programs. With the help of a quantitative research I will find how specific benefits of loyalty programs are perceived by the customers and how they affect …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní