Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků – Bc. Andrea Kepková
Bc. Andrea Kepková
Master's thesis
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Loyalty programs of beauty companies and their influence on the change customer buying behavior
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje vlastnosti a prostředky, kterými se věrnostní programy snaží docílit loajality zákazníků a hodnotí jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů. Teoretické závěry, které formuluji na základě odborné literatury, pak obohatím o analýzu dvou věrnostních programů v aplikační části. Kvalitativním průzkumem zjistím, jak jsou konkrétní benefity věrnostních programů vnímány zákazníky …moreAbstract:
This Thesis analyzes the aspects and tools which loyalty programs use to gain customer loyalty and evaluates their influence on the customer behavior. In the practical part of the Thesis, theoretical findings are completed by analysis of two loyalty programs. With the help of a quantitative research I will find how specific benefits of loyalty programs are perceived by the customers and how they affect …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/negr1/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEPKOVÁ, Andrea. \textit{Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/gzsdk0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček