Komunikační strategie vybraného podniku – Ing. Linda Oprchalová
Ing. Linda Oprchalová
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu Hudebnin Amadeus a návrh nové komunikační strategie. Práce je primárně členěna do dvou částí. První, teoretická část se věnuje tematice marketingové komunikace, zejména jednotlivým tradičním i novým komunikačním nástrojům, a také tvorbě komunikační strategie. Druhá část praktického charakteru, v rámci které jsou využívány teoretické poznatky …víceAbstract:
The objective of this thesis is an analysis of the current communication mix and proposal of new communication strategy of the music shop Amadeus. Thesis primarly consists of two parts. The first one is theoretical and it is dedicated to marketing communication, especially particular traditional and modern communication instruments as well as the creation of communication strategy. Second part is practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tf39i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček