Ing. Linda Oprchalová

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu Hudebnin Amadeus a návrh nové komunikační strategie. Práce je primárně členěna do dvou částí. První, teoretická část se věnuje tematice marketingové komunikace, zejména jednotlivým tradičním i novým komunikačním nástrojům, a také tvorbě komunikační strategie. Druhá část praktického charakteru, v rámci které jsou využívány teoretické poznatky …more
Abstract:
The objective of this thesis is an analysis of the current communication mix and proposal of new communication strategy of the music shop Amadeus. Thesis primarly consists of two parts. The first one is theoretical and it is dedicated to marketing communication, especially particular traditional and modern communication instruments as well as the creation of communication strategy. Second part is practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta