Bc. Barbora Málková

Bakalářská práce

Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku

Usage of Advertisement as an Integrated Marketing Communication Tool within the Product Life Cycle
Anotace:
Obor integrované marketingové komunikace propojuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace tak, aby firma a její sdělení působilo propojeně a sjednoceně a tím působilo daleko příjemněji na spotřebitele a jeho podvědomí. Proto je nezbytné, aby všechny nástroje, které firma zapojí do svého sdělení byly propojené a fungovaly společně jako celek. Proto jsem si pro svou práci vybrala dvě produktová …více
Abstract:
The field of integrated marketing communication connects individual tools of marketing communication, so that the company and its message seem connected and unified, and those have a much more pleasant effect on the consumer and his subconscious. Therefore, i tis esential that all the tools that the company uses in its communication are interconnected and work together as a whole. That´s why U chose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní