Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku – Bc. Barbora Málková
Bc. Barbora Málková
Bakalářská práce
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Usage of Advertisement as an Integrated Marketing Communication Tool within the Product Life Cycle
Anotace:
Obor integrované marketingové komunikace propojuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace tak, aby firma a její sdělení působilo propojeně a sjednoceně a tím působilo daleko příjemněji na spotřebitele a jeho podvědomí. Proto je nezbytné, aby všechny nástroje, které firma zapojí do svého sdělení byly propojené a fungovaly společně jako celek. Proto jsem si pro svou práci vybrala dvě produktová …víceAbstract:
The field of integrated marketing communication connects individual tools of marketing communication, so that the company and its message seem connected and unified, and those have a much more pleasant effect on the consumer and his subconscious. Therefore, i tis esential that all the tools that the company uses in its communication are interconnected and work together as a whole. That´s why U chose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček