Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku – Bc. Barbora Málková
Bc. Barbora Málková
Bachelor's thesis
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Usage of Advertisement as an Integrated Marketing Communication Tool within the Product Life Cycle
Abstract:
Obor integrované marketingové komunikace propojuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace tak, aby firma a její sdělení působilo propojeně a sjednoceně a tím působilo daleko příjemněji na spotřebitele a jeho podvědomí. Proto je nezbytné, aby všechny nástroje, které firma zapojí do svého sdělení byly propojené a fungovaly společně jako celek. Proto jsem si pro svou práci vybrala dvě produktová …moreAbstract:
The field of integrated marketing communication connects individual tools of marketing communication, so that the company and its message seem connected and unified, and those have a much more pleasant effect on the consumer and his subconscious. Therefore, i tis esential that all the tools that the company uses in its communication are interconnected and work together as a whole. That´s why U chose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁLKOVÁ, Barbora. \textit{Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/h1q7bx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček